2013 m. rugsėjo 24 d., antradienis

Lyrinis nukrypimas. Lyja lietus

Paskutinė išvyka į gamtą. Dvi dienas beveik ištisai pylė lietus.


Nepatogumai tik dėl grybų apvirimo.



Malkos šlapios, sunkiai įsikūrė laužas, kūrendamasis dūmino. Pagailėjau ir foto aparato. Beveik nefotografavau. Geriau jau persikelkime į pavasarį.
Pavasarį sudėstytas kūrinėlis:


Lyja lietus. Tu neateisi.
Nes per lietų meilė nevaikšto.
Neverk, brangi, kam gi tau ašaros
Geriau šypsokis man širdimi.

Ir vėl kaip vakar, lašus nuo stiklo,
Lašus nuo stiklo rinksiu aš.
Ir vėl kaip vakar, tu vėliai neateisi.
Lietus mus išskiria galbūt ilgam.

Ko tu verki, kai šviečia saulė
Ir aš kartu su tavimi.
Neverk, brangi, kam gi tau ašaros
Geriau šypsokis man širdimi.

Ir vėl kaip vakar, lašus nuo stiklo,
Lašus nuo stiklo rinksiu aš.
Ir vėl kaip vakar, tu vėliai neateisi.
Lietus mus išskiria galbūt ilgam.

Lyja lietus. Greitai pavasaris.
Ir aš kartu su tavimi.
Neverk, brangi, kam gi tau ašaros
Geriau šypsokis man širdimi.

Ir vėl kaip vakar, lašus nuo stiklo,
Lašus nuo stiklo rinksiu aš.
Ir vėl kaip vakar, tu vėliai neateisi.
Lietus mus išskiria galbūt ilgam.

Ansamblis "Nemuno vingis"

4 komentarai:

  1. Nieko sau kiek grybųųųųų...!!!Skaičiau Lietuvos ryte,kad jūsų krašte
    jų tikrai daug užderėjo...
    Taip ,lietaus jau net perdaug,pas mus irgi lyja
    vos ne kasdien...
    Gražus video ir daina labai graži.teks man vėl ją "pasiskolint".:):)
    Dėkoju...:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Negaliu skųstis grybų derėjimu. Ir panašu, kad dar ne pabaiga. Per išeigines vėl vyks grybavimas.
      Dėkoju, kad naudoji mano klipukus :)

      Panaikinti
  2. Jūs norėtumėt?
    O aš norėčiau
    Kartais pagyvent vidur miškų
    Ne dėl grybų ir ne dėl aviečių,-
    Šiaip sau atsiskyręs, kai sunku.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nusiplaučiau dulkes ilgo kelio
      Prie šaltinio almančio versmės.
      Tai prisiklausyčiau iki valiai
      Ir strazdų, ir volungių giesmės!

      Jūs norėtumėt?
      O aš norėčiau,
      Kad pušynai dvelktų ramumu,
      Kad atėję plačiaragiai briedžiai
      Mėnesienos naktį prie namų

      Sau ramiai skabytų sodrią žolę
      O vilkai tekauktų tik sapne...
      Gal tuomet sugrįžę girių toliai
      Su šypsniu pažvelgtų į mane...

      Labai džiaugiuosi, kad turiu labai panašią vietą

      Panaikinti