2013 m. rugpjūčio 18 d., sekmadienis

Lyrinis nukrypimas. Vieno vienintėlio...

Niekada gamtoje nebūnu be fotografavimo priemonės. Jei be foto aparato, kas būna išimtinai retai, tai su mobiliu telefonu, kuriuos perku labiausiai atsižvelgdamas į foto kameros kokybę. Nuotraukas pradžioje įrašinėjau į CD, vėliau į DVD kompaktinius diskus. Jų skaičius artėja prie šimto. Iš kompaktų daug laiko atimdavo nuotraukų paieška. Paiešką išsprendė atsiradę išoriniai diskai. Visi vaizdai vienoje vietoje. Kai užeina sielos būsena, kurią apibūdinti geriausiai tiktų Salomėjos Nėries žodžiai „Lakštingala negali nečiulbėti“, ieškausi melodijų ir prie jų bandau prijungti savo vaizdus. Paskutinis bandymas. Šešios nuotraukos ir iš jų sudėstytas kūrinėlis.







17 komentarų:

  1. Atsakymai
    1. Dėkoju, bet manau, kad pervertinta. Iki tobulumo dar toli.

      Panaikinti
  2. Drauguži,
    Linkiu,kad geri ir gražūs
    būtų žmonės,
    kuriuos Tu sutiksi.
    Kad visuomet būt namai,
    kuriuose Tavęs lauktų.
    Kad visuomet būtų rankos,
    kurios nori Tave apkabinti.
    Kad būtų daug dienų,
    dėl kurių norėtųsi gyventi.
    LINKSMO GIMTADIENIO!!!
    Būk visuomet toks nuoširdus,
    nesavanaudiškas ir nuostabus Draugas
    iš didžiosios raidės!
    Dėkinga likimui,kuris leido pažinti Tave.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Genute, Drauguže,
      Ačiū labai.
      Kad Tavo žodžiai Dievui į ausį.
      Labai džiaugiuosi mūsų internetine pažintimi, žaviuosi Tavo optimizmu, mokausi iš Tavęs to, ko man trūksta.
      Dar kartą ačiū.

      Panaikinti
  3. Labai maloniai nustebintas.
    Einu, įkelsiu dar vieną lyrinį nukrypimą, ir grįžęs atsidusiu čia.

    AtsakytiPanaikinti
  4. ATODŪSIS

    Laikas eina greičiau
    Nei galėtum tikėtis
    Vietoj giedro dangaus
    Debesų pilnas skėtis...
    Vietoj meilės - tyla
    Vietoj saulės - žibintas
    It lėlė ant virvutės
    Jauties pakabintas...
    Vos ką nors padarai
    Tuoj imi to gailėtis
    Nepavyko atspėt
    Ko bijot, kuo žavėtis...
    Nepavyko pamiršti
    Nepavyko suprasti
    Savo sielos tamsoj
    Saulės spindulių rasti...
    Pažiūrėjęs atgal
    Atsidūsti dar kartą
    Gal prakeiksi gyvenimą
    Savo sutartą...
    Gal bandysi pamiršti
    Gal bandysi išeiti
    Pasirinkęs per didelę
    Dozę ar greitį...
    Arba liksi gyvent
    Jeigu jausies to vertas...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkinga už Atodūsį...Nežinau ar galiu čia rašyti eiles,nors jos ne mano,bet labai mėgstu poeziją ir turiu sukaupus nemažai eilių savo dienoraštyje...Deja,nežinau kieno šios eilės,tačiau skiriu jas Tau...
      "Žmogui reikia žmogaus,
      Kad galėtum suprasti,
      Kur eini,ką darai,kas esi?
      Kad save Tavyje sugebėtum atrasti,
      Kad neklaidžiotum vienas nakty.
      Žmogui reikia žmogaus,
      Kad pajusti galėtum,
      Jog kažkam reikalingas esi,
      Kad globotum,kad sergėtum
      Ir ,kad mylėtum,
      Kad brandintum gerumą širdy.

      Panaikinti
    2. Dėkoju, Drauguže :)
      Aš netgi žinau, kieno šios eilės. Tai mano mėgstamos poetės Egmilės, Eglės Miliušytės Brazdžiūnės. Šilta pasidarė skaitant. Jos tokie taiklūs ir prasmingi žodžiai. Dažnai naudoju jos eiles, ypač Kalėdiniuose sveikinimuose. Ir dar pasigirsiu, pačioje klipukų kūrybos pradžioje, pagal jos eiles sudėsčiau "Auksinį rudenį". Ir ką manai, sulaukiau jos laiškelio, kuriame ji padėkojo. Lig šiol dėkingas už tą laiškelį. Tai buvo toks postūmis kurti toliau.
      Be abejo, atsakysiu Egmilės eilėmis:

      Sakai ne aklas? Ne beširdis?
      Tai kas Tu Didis mano Prote?
      Geriau iš ilgesio numirti,
      Nei nebejausti – tik galvoti.
      Darbe, mašinoje, prie stalo
      Tu reikalingas, nemeluosiu,
      Bet nenorėčiau, kad gulėtum
      Nakčia šiltuose pataluose.
      Deja, turiu ne tave vieną.
      Dar – jautrią sielą, širdį, kūną,
      Geriau lai ašarom išlyja
      Visas bėdas, kur užsibūna.
      Gimiau, kad širdimi pajausčiau
      Šiltos akimirkos palaimą,
      Tave aš Prote panaudosiu,
      Tiktai ne ten kur vaikšto laimė.
      Skausme išeisiu, bet žinosiu
      Jausmų neatperkamą galią,
      O pasakyk man, mano Prote
      Ar Tavo jėgos šitaip gali?

      Panaikinti
    3. Labuks..Numaniau ir aš,jog tai Egmilės...patinka jos kūryba ir man...Forume daug prisikėlėm eilėraščių,bet kiti neparašo kas autorius,o čia ėmiau iš savo senų užrašų,o ten niekur neturiu pasižymėjus kieno eilės...
      Pameni,kaip aš Tavęs nepažinodama sukėliau Tavo kelis sukurtus pp's pas save :)))Net pati nežinau iš kur aš juos gavus buvau...Kaip matai keliauja Tavo kūrinėliai po internetą...Ar ne šaunu?...Ir mane išmokinai juos kurti,už tai esu Tau be galo dėkinga...Linkiu gero vakaro ir puikios puotaikos...:)))

      Panaikinti
    4. Visada džiaugiuosi, jei kas nors naudoja mano kūrinėlius :)
      Džiaugiuosi gabia mokine ir konstatuoju faktą, kad pps-ų kūrime mane žymiai aplenkei. Iki tokio kūrybiško vaizdų perėjimo man dar toli! Atrodo, tuoj kreipsiuosi pas Tave pagalbos. Norėjau, kad klipuke tekstas atsirastų po vieną raidę. Pro Show to nedaro. Įsijungiau 2010 PowerPoint'ą, bet jame neradau tokio judėsio, nors savo senuose, 2003 PowerPoint'u kurtuose pps-uose esu taip daręs. Žvilgterėki pas save, ar įmanoma, kad eilėraštis rašytųsi po vieną raidę.

      Panaikinti
    5. [img]http://s5.uploads.ru/sB0KJ.gif[/img]
      Sveikutis...Jei gerai supratau,tai Tu nori,kad rašytųsi taip,kaip šiame adresiuke?
      Gaila,bet taip neradau nei aš 2007 m ofise...Gal kur ir yra,bet dar ne mano protui rasti.Naudodavau kitokius tekstų efektus ir kritimą iš viršaus/apačios/ po vieną raidę...O čia padariau su 3D programa...Pagalbos aš dažniau pas Tave prašau,o dabar kažkaip sustojau su pp's kūryba,tik kai, kokios didelės šventės, tuomet jau sumąstau kažką sukurt,tačiau ir pas mane tų efektų ne tiek jau daug,vis kartoju beveik tuos pačius,nes ,jei norint ką nors naujo atrasti,tam reikia daug pasedėti,o aš jau ėmiau tingėt...

      Panaikinti
    6. Wauuu,taip neįsideda tas adresiukas čia...nuimti reikia {img]...O kaip čia galima kokį paveiksliuką įmest?Taip,kad būtų matomi,kaip pas Tave?

      Panaikinti
    7. Būtent tokį rašymo būdą ir noriu panaudoti. Ko gero jį turi tik 2003 PowerPoint'as. Vėliau perversiu savo archyvus. Jei atmintis nepaveda, turėjau šio Powerpointo Portable variantą. Arba pabandysiu su 3D programa. Tik bijau, kad didelė nuotrauka ir ilgas tekstas, labai išdidins rezultatą megabaitais.

      Panaikinti
    8. Atrodo, į komentarus paveiksliukų nepriima... Gaila.

      Panaikinti
    9. Per 3D programą išsididins,bet ir didelį tekstą ten neina įkelti,nebent per du kartus.Nežinau kokia Tavo programa,jei tokia,kaip manoji,tai aš sveikinimus bandžiau surašyti,didesnio turinio nepriima,nors negaliu tvirtinti labai,nes ten ,kai efektus sudedi, kai kuriuose nepasitalpina tekstas,tik koks vienas stulpelis,keturių eilučių.Nors ne viską esu išbandžius,man nereikėjo didelių tekstų talpint...
      Aha,gaila,kad neina įkelt čia ką nors iš paveiksliukų,na,daugiau rašysim,neapkrausim serverio su visokiais paveisliukais,pasižaidžiu aš ir savam forume su jais...:)Svarbiausia,kad šeimininkui viskas galima,o mums tik grožėtis ir dėkoti...:):):)

      Panaikinti
    10. Dėkoju. Kol kas tą klipuką su ilgu tekstu palikau ramybėje. Atsiras naujų idėjų - sugrįšiu.

      Panaikinti
  5. Tegul kiekvieni ateinantys metai
    Atneša Tau išminties,
    Ramybės ir džiaugsmo.
    Tegul ši diena atneša Tau dalykus,
    Kurie priverčia Tave šypsotis.
    Su Gimtadieniu,Drauguži.
    Būk laimingas!
    P.s.gaila,kad čia tik žodžius tegalima parašyti.

    AtsakytiPanaikinti