2016 m. rugpjūčio 27 d., šeštadienis

Voveruškų sriuba, dzūkiškai



Voveruškų sriuba, dzūkiškai...

Pasiimsiu aš cibulį, dzidziulį, dzidziulį
ir supjaustysiu jį, gabalukais mažais
lašinių bryzu stversiu irgi gerulį
trupysiu jį aš šmoteliais ilgais
in puodų subersiu, saujų kruopų aš grucės
ir užkaitis jas virsiu, pakol suminkštės
tadu bulbių nuskutęs ir supjaustęs indėsiu
mano seilė bežiūrint, oi kaip varvės
paimsiu voveruškų, nuplautų nuvalytų
ir in puodų, pas bulbes aš jas sumesiu
šmotelius lašinukų, cibulius gabalukais
ant petelnios pasmožysiu, irgi puodan versiu
viskų dar aš pavirsiu, kokias dešimt minučių
o jau kvapas nuok puodo po pirkių pasklis
parašysiu draugams, trumpų aš žinučių
tegul jie ant grybienės, pas Kriaušių atskris
smetonos in bliūdų, šaukštų gerų indėsiu
insipilsiu sriubos, skanumėlis baisus
savo pilvų aš pilnų šio gardėsio pridėsiu
išsivirkit ir jūs.... garantuoju, skanu bus...

Užuolanka...


2 komentarai: