2016 m. rugpjūčio 23 d., antradienis

Silkė pagal V.Matažinską



Į turgelį aš nueisiu,
Silkį tį nuspirksiu,
O namo kap jau paraisiu,
Bulbių išsivirsiu,
Silkei galvų aš nurėšiu,
Vidurius ištrauksiu,
Skūrų rupūžei nuplėšiu,
O paskui nuplausiu,
Silkį pjaustysiu šmoteliais,
Cibuliu apdėsiu,
Bus skanu, man po paraliais,
Visų dzienų ėsiu
Imsiu acto aš šlakelį,
Cukraus ty indėsiu,
Ir aliejaus dar šaukštelį,
An viršaus užliesiu,
Sėmenų aliejų pilsiu,
Jis yra gardesnis,
Cik an viršaus jo užpilsu,
Vaizdas bus gražasnis,
Viskų kruopsciai išmaišysiu,
Rozų paragausiu,
Tokį švelnų aš rūgštukį,
Misliju išgausiu
Silkį mišiniu užpilsiu,
Laisiu pastovėci,
Nu o pats kol bulbės verda,
Aisiu pagulėci,
Bulbės raik nuok peciaus imti,
Vandenį nulieti,
Gilių lėkštį aš paimsiu ,
bus kur bulbes dėci,
Silkė yra, bulbės garuoja,
Bet Vacys kažką galvoja,
Trūksta prie šitos tvarkos,
Butelaicio ir čėrkos,
Šaldytuvan toks rasotas,
Stovi butelis pilvotas,
Aš ant stalo jį dedu
Ir čėrkelę surandu,
Štai dabar visa tvarka,
Bulbė silkė ir čėrka,
Bulbės taip gražiai garuoja,
Silkė cibuliuose voliojas,
Ir čėrkelė jau pilna,
Neišgert būtų škada,
Karštis kūnu nutekėjo,
Ty arielka nuvarvėjo,
Dabar silkės šmoteliu,
Užsikūst viskų galiu,
O ta silkė tai riebi,
Patikėkit, dzievaži,
Ir cibuliai suminkštėjo,
Švalniai tarp dantų girgždėjo,
Bulbę karštą aš imu,
Silkį ant viršaus dedu,
Skanumėlis... ,nežinau,
Ar ragavot kas daugiau,
Jeigu ne, tai pabandzykit,
Silkį šitep pasdarykit,
Ir su karšta bulbaite,
Plius namine arielka,
Daug negerkit, cik stikliukų,
Jūs pajausit kap gardu,
Riebi silkė su cibuliu,
O po to pirštus laižysit,
Ir man ačiū pasakysit,
Kaimiškai aš juk darau,
Tep man visadu skaniau.

V.Matažinskas

2 komentarai:

  1. Dėkui už didelį triūsą,gaminant valgius ir kuriant video:)

    AtsakytiPanaikinti