2014 m. balandžio 26 d., šeštadienis

Lyrinis nukrypimas. Aš taip pasiilgau


Širdies daina

Apkabink mane beržo dainuojančiu šlamėsiu.
Apkabink mane tūkstančiu žemės kvapų.
Apkabink mane spengiančia ryto ramybe
Ir bobų vasaros voratinklių gijomis.
Ir bobų vasaros voratinklių gijomis.

Pabučiuok mane kvepiančio vieškelio dulkėm.
Pabučiuok mane medų apgynusių bičių geluonimis.
Pabučiuok mane sodo žiedų saldumu
Ir dobilo raudonom lūpom.
Ir dobilo raudonom lūpom.

Apkabink mane. Apkabink mane
Beržo dainuojančiu šlamėsiu,
Tūkstančiu žemės kvapų, perpinta ryto ramybe
Ir bobų vasaros voratinklių gijomis.

Prisiglausk prie manęs prisirpusių vyšnių karoliais.
Prisiglausk prie manęs pakelės kryžių kančia.
Prisiglausk prie manęs šunų apkandžiotom naktim
Ir dalgiais suraikytom rugiapjūtėm. 
Ir dalgiais suraikytom rugiapjūtėm.

Pagirdyk mane šulinio svirties girgždėjimu.
Pagirdyk mane džiūstančio upelio troškuliu.
Pagirdyk mane šaltu rasos sidabru
Ir spalvotais vaikystės sapnais.
Ir spalvotais vaikystės sapnais.

Aš taip pasiilgau gimtinės. Aš taip pasiilgau gimtinės.
Aš taip pasiilgau gimtinės ir spalvotų vaikystės sapnų.
Aš taip pasiilgau gimtinės. Aš taip pasiilgau gimtinės.
Aš taip pasiilgau gimtinės ir spalvotų vaikystės sapnų.

Ir spalvotų vaikystės sapnų.
Aš taip pasiilgau gimtinės.

4 komentarai:

  1. kokia neapsakoma ramybė...
    niekas netrukdo pamąstyti, o gal pasvajoti...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nuostabūs vaizdeliai,graži daina...puikūs gamtos namai,lai juose Tau
    visada būna gera,lai svajonės pildosi ir visi sumanymai realizuojasi...Dėkoju!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkoju. Vieta ten nuostabi! Labai tikiuosi, kad ten bus gera, svajonės ir sumanymai pildysis. Patirtis rodo, kad ir kas ten beįvyktų, anksčiau ar vėliau pasirodo, kad tai turi gilią prasmę ir kad taip ir turėjo vykti...

      Panaikinti