2013 m. lapkričio 18 d., pirmadienis

Lyrinis nukrypimas. Nebežinau...

























 Aš jau nebežinau Kur kelias tas į viršų.
Atgalios žiūrėjau, negailėjau pamiršęs.
O kur aš žiūrėjau aplinkui vienos bėdos
O kur aš praėjau tartum ne mano pėdos.

Iš tos pėdos negerk, avinėliu pavirsi.
Tiek tos bėdos, neverk. Tyloj save išgisi.
Iš tos pėdos negerk, avinėliu pavirsi.
Tiek tos bėdos, neverk. Tyloj save išgisi.

O kai savęs klausiaus, tartum ne mano balsas.
O kai save žvalgiaus, juodas kur buvęs baltas.
Ką man tokiam daryt, tos pačios tiktai bėdos.
Nei kelio nebmatyt, anei žmogaus, tik pėdos.

Iš tos pėdos negerk, avinėliu pavirsi.
Tiek tos bėdos, neverk. Tyloj mane išgisi.
O kur aš būsiu, gal volunge lietų šauksiu,
O po lietaus atgal pieno puta ar kraujo parplauksiu.
Pieno puta ar kraujo...

J.Erlickas

2 komentarai:

  1. Kaip visada puikus video...:)
    Negerk ..."avinėliu pavirsi"/iš dainos žodžių neišmesi/
    Pokštauju truputį,linksminu Tave,Drauguži,nors klipas tikrai liūdnokas...:(
    Neliūdėk,visdėlto gyvenimas gražus...Geros Tau nuotaikėlės..:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš dainos žodžių neišmesi. Kai aptikau J.Erlicko dainą, vaizdai patys susidėstė. Ir susidėstė pavasarį, kai nuotaikos turėjo būti kitokios.

      Panaikinti