2013 m. lapkričio 20 d., trečiadienis

Maisto atsargos. Kopūstų raugimas





Prieš tris metus pirmą kartą užraugiau kopūstus su saldžiąja paprika. Patiko tiek man, tiek juos valgiusiems. Nuo tada tik taip ir raugiu. Dalinuosi receptu.

2 komentarai:

  1. Niekad nesu dėjus saldžios paprikos,nei česnakų,nei aitriosios paprikos,bei česnako raugiant,tad net neįsivaizduoju tų kopūstų skonio,nes man nelabai patinka paprika,o kopūstus mėgstu tokius be jokių priedų,tik morkos,dar spanguolės ir druska,net cukraus nebededu. ir dar kmynai...
    Į mišraines žiemai esu dėjus saldž.papriką,net ir šiemet,kai dariau su moliūgais.Ten,kažkaip nejaučiau to skonio,nors dėjau pagal receptą,nemažinau nieko.Na,jei Tau ir kitiems patiko,vadinas geri kopūstai,jei būtų nekokie,nebegamintum juos vėl.....Bet va tokį puodą ,savo gamybos, su tokiom pat rankenėlėm ir aš turiu,švogeriukas padovanojo,net du,vienas kopūstams raugt,kitas grybams,kurių niekad neužsiraugiu,nes neprisigrybaujam..:):):)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Daug eksperimentuoju, gamindamas maistą. Jei išgirstu ką įdomesnio, knieti išbandyti. Ar tik nebūsiu šiemet per mažai užraugęs. Dar neprasidėjo žiema, dar ir kopūstai iki galo neišrūgę, subadant dar kyla burbuliukai, o bačkelė jau tuštėja. Turiu ir aš antrą tokią pačią. Tik ji šiemet tuščia.

    AtsakytiPanaikinti