2014 m. lapkričio 18 d., antradienis

Lyrinis nukrypimas. Vienišumas





MES TAMPAME VIENIŠI NE TADA, KAI NEBETURIME ARTIMŲ ŽMONIŲ, O TADA, KAI NEGALIME SU JAIS PASIDALINTI DALYKAIS, KURIE MUMS ATRODO SVARBŪS.
Tu žinai, bet gal kiti nežino, užrašysiu plytomis ant sienos, kad žmogus vis geria vienišyn, kol galų gale jau geria vienas...

Toks šaltas riogso krosnies molis 
Toks baltas spokso durų raktas
Ir mano brolis dimedrolis
Manęs negelbėja šią naktį.

Visi pabėgo troleibusai 
Monetos, moterys, teisybė 
Kaip man užmigti ir nubusti 
Pas gero būdo aplinkybę.

Tenai tarytum atvirukas 
Karpytais mėlynais krašteliais
Buvau kadais pakalnėj rūkas 
Ant kalno boružių rateliai. 

Tenai toli Taljankai raudant
Skaičiau Jaseniną prie vartų 
Buvau tenai sidabro raidės 
Buvau tenai auksinis kardas. 

Bet muzikantai jau kiti 
Praskleidžia šianakt rūką tankų 
Man visko gaila praeity 
Ir nėr Taljankos. 

Toks šaltas riogso krosnies molis 
Toks baltas spokso durų raktas
Ir mano brolis dimedrolis
Manęs negelbėja šią naktį.

Visi pabėgo troleibusai 
Monetos, moterys, teisybė 
Kaip man užmigti ir nubusti 
Pas gero būdo aplinkybę.

4 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Pacituosiu vienos TV laidos pavadinimą: "Yra kaip yra"...

      Panaikinti
  2. Taippp...yra,kaip yra,bet tu dar ne vienišas,štai mes šalia,nors ir nevisada...
    Aukštyn nosytę...šalin liūdnas mintis...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir ką daryčiau be Jūsų... Draugas ne tas, kas dalinasi tik džiaugsmu... Draugas tas, kuris nenusisuka, kai kyla problemos... Dėkoju

      Panaikinti