2014 m. gruodžio 10 d., trečiadienis

Lyrinis nukrypimas. Ant balto





Ant balto. Ant balto rašysiu aš juodu 
Ant balto. Ant balto rašysiu aš juodu 
Ant balto. Gyvenimą savo iš naujo
Kas buvo. Kas buvo tiktai dulkių sauja. 

Ant balto. Ant balto rašysiu raudonu
Ant balto. Ant balto rašysiu raudonu
Ant balto. Gyvenimą savo spalvotą 
Kas buvo. Kas buvo ir kas išgalvota. 

Ant balto. Ant balto rašysiu aš baltu 
Ant balto. Ant balto rašysiu aš baltu  
Ant balto. Aš baltą rašysiu jaunystę 
Kaip pūgą. Pūgoj kad galėčiau paklysti. 

Ant balto. Ant balto aš jau nerašysiu 
Ant balto. Ant balto aš jau nerašysiu  
Tas baltas seniai jau pavirto į juodą 
Kas buvo. Kas buvo man duota - parduota. 

Tas baltas seniai jau pavirto į juodą 
Kas buvo man duota - parduota... 

3 komentarai:

  1. Stiprybės Tau
    Sakoma - laikas gydo žaizdas.
    Deja... ne visas žaizdas užgydo...

    AtsakytiPanaikinti
  2. "...Amžiams užsimerkė akys.
    Lūpos neprabils jau niekada.
    Liko tuštuma, liepsnelės žvakių.
    Ir prisiminimas - lyg negyjanti žaizda...."
    Susigraudinau...:( pritrūkau žodžių...

    AtsakytiPanaikinti