2014 m. gruodžio 9 d., antradienis

Lyrinis nukrypimas. Tyla



 

Aš pakviesiu tave į tylą nors esi labai toli 
Kai už lango dangus suskyla, o jo sujungti tu negali.
Mėnesienoj medžiuos žaidžia vėjų žaidimus tamsa 
Tartum pirmą šalčio snaigę lūpomis sugaus tyla. 

Toj tyloj Tu paklysi viena be manęs,
Tavo sapną nuliūdus diena išsineš...
Išsilieja ta meilės spalva iš širdies, 
Kaip ir mano be žodžių daina nevilties. 

Aš nupiešiu baltą jūrą tavo žaliame lauke 
Kai už lango vėjai skuba, nori vėl aplenkt mane 
Palengva į naktį brenda lapų švilpianti daina
Mūsų liūdesį nuplauna vakaro tylos banga. 

Toj tyloj Tu paklysi viena be manęs,
Tavo sapną nuliūdus diena išsineš...
Išsilieja ta meilės spalva iš širdies, 
Kaip ir mano be žodžių daina nevilties. 

Aš tikiu, ši naktis kaip lietus iš žvaigždžių 
Pasakys man ir tau pilnaty ko verkiu 
Kai išeisi į tylą aš to taip bijau 
Kai sugrįši, atverki duris kuo plačiau.
 Kai išeisi į tylą aš to taip bijau 
Kai sugrįši, atverki duris kuo plačiau.



4 komentarai:

  1. Labai graži Algimanto Butnoriaus daina...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai netekau tavęs
    Aš dar labiau...stipriau
    Mylėt suprast pradėjau tylą......
    Nei vėjas, nei lietus...
    Nei šaltis tapo nebaisus...
    Man nebaisi sausra...kaitra,
    Nes nežinau pavirtęs kuo
    Sugrįši kartais pas mane...
    Kai vėjas didelis pakyla,
    Aš pajuntu savos širdies
    Nerimstantį plakimą...
    O kai nurimęs vėjas
    Barsto lietų į stiklus...
    Aš visada svajoju apie mus...
    Man regis tu visai šalia...
    Tik akys tapo neregės
    Ir rankos nejaučia tavęs...
    O kai saulytė skaisčiai švyti,
    Noriu tikėt, kad tu siunti
    Man karštą spindulytį...
    Aš nemylėti negaliu pūgos,
    Galbūt esi baltuos snieguos...
    Todėl dabar myliu visus
    Aš keturis metų laikus...
    Nes nežinau su kuo...kada
    Užsuksi į savus namus...

    AtsakytiPanaikinti